Home » Editii BTC » Editia 13 – 10 aprilie 2013

Editia 13 – 10 aprilie 2013

Despre

Business Target Club este un club de afaceri ce reunește în cadrul unei cine relaxante de afaceri manageri și antreprenori din toate ariile de business pentru a dezbate subiecte de mare interes.

33 de antreprenori si manageri s-au reunit la a 13-a editie a JCI FNTM Business Target Club, eveniment care a avut loc miercuri 10 aprilie 2013, la Clubul de Afaceri FNTM & JCI din Strada Dumbrava Rosie nr.2.
Participantii au dezbatut impreuna cu speakerii intr-o atmosfera relaxanta despre oportunitatile atractive in 2013 – 2014 din zona de M&A (Fuziuni si Achizitii), una dintre subteme fiind dedicata segmentului energiei regenerabile.

In panelul de speakeri au fost invitati:
o Matei Păun – BAC Romania –Investment Banking,
o Mihai Seceleanu – CEO al InternetCorp in actionariatul careia, in 2009, a intrat fondul 3TS Cisco Growth,
o Dan Prodan – Director Vienna Energy – o companie detinuta de Primaria orasului Viena, activa in domeniul energiei regenerabile in Romania si in Europa Centrala si de Est.

Concluziile generate pe parcursul discutiei au rezultat atat din opiniile exprimate de speakeri cat si din interactiunea cu participantii, intre acestia aflandu-se la randul lor antreprenori, consultanti, traderi, avocati implicati in domeniile reprezentate in dezbatere. Cu toate ca exista o tendinta de generalizare a unor sectoare drept “oportune” sau “de viitor” in ceea ce priveste investitiile, abordarea recomandabila s-a desprins a fi cea “case-by-case” in care se pot identifica business-uri castigatoare sau pierzatoare in acelasi sector, segmente cu cresteri mari in ultimii ani si care pot fi valorificate in parteneriate cu noi investitori.

Antreprenorii care atrag parteneri cu experienta investitionala vasta in aceleasi sectoare sau in sectoare adiacente beneficiaza de un efect sinergic care poate pozitiona un jucator intr-o postura mai avantajoasa in raport cu competitorii sai relevanti. In domeniul energiei regenerabile, anul 2013 va fi unul in care “sita va cerne” intre proiectele fezabile si nefezabile si in care rentabilitatile investitiilor se pot normaliza in viitor, in urma diminuarii subventiilor excesive.

Timpul alocat discutiilor in Panel a fost de circa o ora si jumatate, iar ulterior networking-ul a creat punti pentru oportunitati viitoare. Masa asigurata de Pomello, precum si vinurile Purcari / Ceptura oferite de partenerii evenimentului au completat atmosfera la inaltime.

Urmatoarele evenimente Business Target Club vor fi, de asemenea, construite pe teme de interes si de actualitate pentru antreprenori, manageri, investitori si pentru mediul de afaceri in general.

Echipa de organizare a editiei a 13-a va multumeste !
Radu Limpede – Managing Partner EU Advisory, Marius Bostan – Presedinte FNTM, Cristian Tudorescu – Managing Partner Explore Asset Management, Alin Angheluta – Marketing Zoom Expert, Tudor Dimofte – COO UBM Development, Liviu Piperea – GM Decora House; Alina Sclifos – Vicepresedinte Proiecte JCI; Cristina Cerga – Vicepresedinte Resurse Umane JCI.

Business Target Club e clubul de afaceri initiat in 2007 de Junior Chamber International Romania / JCI Bucuresti si Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri – FNTM.

Avantajele de a deveni membru al Business Target Club sunt:
o NETWORKINGUL cu oameni de calitate – antreprenori si manageri, selectati numai pe baza de recomandare din partea membrilor existenti.
o Tema propusa in fiecare editie aduce in prim plan TENDINTE actuale prezentate de oameni aflati in avangarda domeniului lor pe piata locala, la curent cu noutatile mondiale.
o DESTINDERE in compania unor prieteni si unor oameni care impartasesc aceleasi valori.